' rel='SHORTCUT ICON'/>
Η γνώση της ιστορίας μας είναι το μόνο "όπλο" που έχουμε για τη διαφύλαξη της ταυτότητας μας.

30 Σεπ 2008

"Τυφλή" τρεις μέρες την εβδομάδα

Επιστημονικό μυστήριο: "Τυφλή" τρεις μέρες την εβδομάδα

Μυστήριο παραμένει για τους οφθαλμίατρους η πάθηση της Νάταλι Άντλερ,21 χρόνων, από τη Μελβούρνη, τα μάτια της οποίας κλείνουν τρεις μέρες την εβδομάδα, ενώ για τις επόμενες τέσσερις ανοίγουν και επανέρχεται η όρασή της.

Η ανεξήγητη αυτή πάθηση εμφανίστηκε στη νεαρή κοπέλα πριν απο τέσσερα χρόνια, μετά από μόλυνση της ρινικής χώρας.

Ένα πρωί ξύπνησε με τα μάτια της ερεθισμένα και ανίκανη να τα ανοίξει. Από τότε τα μάτια της ακολουθούν τη δική τους ρουτίνα, τέσσερις μέρες ανοιχτά, τρεις μέρες κλειστά.

Μέχρι τώρα, η Νάταλι είχε τα μάτια της ανοιχτά στα 21α της γενέθλια, την ημέρα που νυμφεύθηκε ο αδερφός της, ωστόσο γιόρτασε με κλειστά τα μάτια τα 18α γενέθλιά της ενώ δεν μπορούσε να απολαύσει την τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Όπως λέει η ίδια, τα μάτια της κλείνουν το βράδυ όταν πάει για ύπνο και το πρωί, κατά τις μέρες που δεν μπορεί να δει, απλά δεν μπορεί να τα ανοίξει.

Η Νάταλι δεν έχει κανένα πρόβλημα με την όρασή της και ίσως το μόνο άτομο στον κόσμο στο οποίο συμβαίνει αυτό το φαινόμενο. Μάλιστα σύμφωνα με τους επιστήμονες του νοσοκομείου Eye & Ear της Μελβούρνης, η κατάστασή της παραμένει μέχρι στιγμής ανεξήγητη.

Ο καθηγητής Οφθαλμολογίας Τζάστιν Ο' Ντέι αναφέρει ότι κάτι παρόμοιο συμβαίνει σε άτομα που πάσχουν από βλεφαροσπασμούς, αλλά είναι πρωτάκουστο για την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα τα μάτια του ασθενούς να ανοίγουν και να κλείνουν "με πρόγραμμα".

Αρχικά, η μόνη πρόσκαιρη λύση για να παραμένουν τα μάτια της Νάταλι ανοιχτά τουλάχιστον πέντε μέρες την εβδομάδα ήταν ενέσεις Μπότοξ που αδρανοποιούσαν τους μύες γύρω από αυτά αλλά τώρα πια και αυτή η μέθοδος έπαψε να δουλεύει για την 21χρονη κοπέλα.

Πάντως, η Νάταλι έχει βρει τον δικό της τρόπο να απολαμβάνει την ζωή ακόμα και με την παράξενη αυτή πάθηση. Οργανώνει την εβδομάδα της έτσι που να μπορεί να κάνει όσα την ενδιαφέρουν τις μέρες που τα μάτια της είναι ανοιχτά και όπως λέει και η ίδια "υπάρχουν και χειρότερα".

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε περισσότερα...

29 Σεπ 2008

Ν. Α ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΑΘΗΝΩΝ

Προς τους Συντάκτες Αυτοδιοίκησης

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


1.400 πολίτες, ορκίστηκαν σήμερα ως Έλληνες, από το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Γήπεδο του Σπόρτινγκ, παρουσία του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, κ. Προκόπη Παυλόπουλου, της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κας. Συλβάνας Ράπτη, της Αναπληρώτριας Νομάρχη κας. Χαράς Κεφαλίδου, του προέδρου του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ. Γρηγόρη Φελώνη, των Αντινομαρχών κας. Αθηνάς Δρέττα , κας. Δανάης Αντωνάκου, κας. Λιλίκας Βασιλάκου, κας. Μαρίνας Αδαμοπούλου, των εντεταλμένων Νομαρχιακών Συμβούλων κ. Γεωργίου Φουντά και κ. Βασίλη Κόκκαλη, της Αντιδημάρχου Αθηναίων κας. Αλεξίας Έβερτ και μελών του Νομαρχιακού Συμβουλίου.


Οι πολίτες που πήραν σήμερα την ελληνική ιθαγένεια προέρχονται από 28 διαφορετικές χώρες του κόσμου, από τo Κονγκό και την Ρωσία, μέχρι τις Φιλιππίνες και τις Η.Π.Α. Το 51% είναι γυναίκες και το 49% άνδρες. Το 99% των πολιτών είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα, 10 μουσουλμάνοι και δύο δεν δήλωσαν το θρήσκευμά τους. Το 96% προέρχεται από την Αλβανία. Το 21% ασχολείται με τα οικιακά, το 9 % είναι συνταξιούχοι και το 4% δήλωσαν άνεργοι, ενώ οι υπόλοιποι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά σε 121 διαφορετικά επαγγέλματα, εκ των οποίων το 21% ιδιωτικοί υπάλληλοι, 14% εργάτες και οικοδόμοι, 6% ελεύθεροι επαγγελματίες, καθώς και ιατροί, καθηγητές-εκπαιδευτικοί, κ.τ.λ. Διαβάστε περισσότερα...
Πανελλαδική τετραήμερη απεργία δικαστικών υπαλλήλων από σήμερα Διαβάστε περισσότερα...

24 Σεπ 2008

ΚΛΑΡΙΝΟ

Απόσπασμα από το βιβλίο του
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΝ. ΘΕΜΕΛΗ
ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ
Αφιέρωμα στον ΠΕΤΡΟ-ΛΟΥΚΑ ΧΑΛΚΙΑ

Τι ξέρετε εσείς για το αγαπημένο σας όργανο;

Είναι και αυτό γερμανικό προϊόν Κάποιος Denner από την Νυρεμβέργη είναι ο κατασκευαστής. Μαζί μ΄ έναν Άγγλο κι έναν Γάλλο έφτιαξε το πρώτο κλαρίνο - μ΄ένα κλειδί
είχανε φτιάξει κάμποσα κομμάτια - από ξύλο- και δεν τα έπαιρνε κανένας!
<<Τι όργανο είναι αυτό; Τι νατο πάρουμε; Τι να το κάνουμε;>>

Ο Πουκεβίλ, ο Γάλλος πρέσβης, πάει στον Αλή Πασσιά και του λέει: <<Αλή μου, έχουνε βγάλει ένα πνευστό όργανο που μπορεί να σου χρειαστεί εσένα>>.
Ο Αλής έκανε μουσικούς διαγωνισμούς, έφερνε όργανα από την Ανατολή, και παίζανε....και... ποιος θα βγει πρώτος.
Είχε τον καλύτερο βιολιστή....ο Φάκος! Κάθε χρόνο πρώτος.
<< Και βιολί έχω, και ούτι έχω, και τουμπερλεκι έχω.. τι να το κάνω αυτώ το όργανο ;>> είπε ο Αλής. <<Δοκίμασε! >>
Το πήρε και το έδωσε σ΄ναν μουσικό ονόματι Σουλεϊμάν
Σ΄έξη εφτά μήνες ο Σουλεϊμάν έπαιζε καλά. Κι είπαν οι δικοί μας << να πάρουμε και εμείς!>>
Μέσα σε λίγα χρόνια το Πασσιαλίκι γέμισε κλαρίνα! Από τα Γιάννενα έφτασε στην Τουρκιά- χάρης στον Αλή.
Και βεβαίως, σε όλη τη στεριανή Ελλάδα κ.λ.π. Διαβάστε περισσότερα...

16 Σεπ 2008

Φωτογραφίες απο είδη δέντρων και φυτών

Διαβάστε περισσότερα...

ΧΛΩΡΙΔΑ-ΠΑΝΙΔΑ

Στο χωριό μου και γενικά στην ευρύτερη περιοχή υπάρχει μια χλωρίδα και πανίδα.
Παρακάτω αναφέρω κάποια τα είδη που γνωρίζω.



Παρακαλώ αν γνωρίζεται επιπλέον είδη και θέλετε να τα δημοσιοποιήσουμε , παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.



















ΧΛΩΡΙΔΑ



ΠΑΝΙΔΑ










ΔΕΝΤΡΑ
ΦΥΤΑ
ΠΤΗΝΑΘΗΛΑΣΤΙΚΑΕΡΠΕΤΑ-ΕΝΤΟΜΑ









Αγριελιά
Αγκινάρα
ΔρυκολάπτεςΑλεπού
Αγριομέλισσα
Ακακία
Αγκάθι
Κόρακας
Ασβός
Ακρίδες
Αχλαδιά
Αγριαγκινάρα
ΚουκουβάγιαΚουνάβι
Αράχνες
Αμυγδαλιά
Άγρια σπαράγγια
ΚοτσύφιαΛαγός
Κάμπια
Βελανιδιά
Αγριοβιολέτα
Κίσσες
Λύκος
Μέλισα
Έλατο
Αγριοβρώμη
ΜπούφοςΣκαντζόχοιρος
Πασχαλίτσα
Ελιά
Αγριομπίζελο
Ορτύκι
Τσακάλι
Πεταλούδες
Κέδρος
Αγριόσκορδο
Πέρδικες


Σκαθάρια
Κουτσουπιά
Ασφάκα
Σπουργίτια

Τζίτζικας
Κυπαρίσσι
Βασιλικός
Τρυγόνι


Χελώνες
Καρυδιά
Βατομουριά
Τσαλαπετεινός

Σαύρα
Κορομηλιά ( ή κουμπουλιά )Γαϊδουράγκαθο
Τσίχλες


Φίδια
Λεύκα
Γαλατσίδα
Φάσσες



Ροδακινιά
Δενδρολίβανο





Ροδιά
Δυόσμος







Θυμάρι







Κουμαριά







Κυκλάμινο







Λεβάντα







Μανουσάκι







Μαντζουράνα







Μάραθος







Μαργαρίτα







Μελισσόφυλο







Μέντα







Μολόχα







Μυρτιά







Παπαρούνα







Πικραλίδα







Πικροδάφνη







Ρίγανη







Σπάρτα







Τσάι







Τσουκνίδα







Φασκόμηλο







Φιδόχορτο







Φραγκοσυκιά







Φτέρη







Χαμομήλι





Διαβάστε περισσότερα...

15 Σεπ 2008

O Mάντζιφας της Επισκοπής και οι τέσσερις «κόρες»

Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...

TΣAΪ


Η λέξη ' tea ' (τσάι) και όλες οι παγκόσμιες παραλλαγές του στην ορθογραφία και την προφορά προέρχονται από μια ενιαία πηγή. ''Te'' σημαίνει τσάι στην κινεζική διάλεκτο Amoy. Η λέξη ' cha ' στην διάλεκτο των μανδαρίνων έχει επίσης δημιουργήσει παράγωγα σε όλο τον κόσμο.
Οι απαρχές της χρήσης του τσαγιού ως ροφήματος παραμένουν άγνωστες. Σύμφωνα με έναν κινεζικό μύθο, το ρόφημα του τσαγιού είναι γνωστό στην Κίνα από την εποχή της βασιλείας του μυθικού αυτοκράτορα Σεν Νουνγκ, γύρω στο 2737 π.Χ.
Η πρώτη αναφορά, ωστόσο, τηνοποία οι ερευνητές θεωρούν έγκυρη, βρίσκεται στο Ερ Για, ένα αρχαίο κινεζικό λεξικό πουχρονολογείται από το 350 π.Χ.
Πιστεύεται ότι η καλλιέργειά του άρχισε στην κινεζική επαρχία Σετσουάν και βαθμιαία επεκτάθηκε.
Κατά την τελευταία δεκαετία του 6ου αιώνα μ.Χ. η καλλιέργεια του τσαγιού πέρασε στην Ιαπωνία. Αρχικά ήταν το ποτό τον βουδιστώνμοναχών Ζεν, στη συνέχεια όμως και κυρίως κατά το 13ο αιώνα, η χρήση του επεκτάθηκε και έγινε πολύ δημοφιλές.

Το 1684 η ιαπωνική ποικιλία τσαγιού πέρασε στην Ιάβα. Το τσάι αναφέρεται για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή βιβλιογραφία το 1559 ως τσάι της Κίνας. Πάντως από το 1600 έως το 1858 η Αγγλική Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών δημιούργησε το μεγαλύτερο μονοπώλιο τσαγιού και έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην εκλαΐκευση του αφεψήματος. Η χρήση του τσαγιού ως απογευματινού ροφήματος και ως εθίμου εδραιώθηκε στην Ολλανδία από τα μέσα του 17ου αιώνα και από εκεί πέρασε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Στην Αγγλία η παράδοση του απογευματινού τσαγιού με τη συνοδεία γλυκών, και όχι μόνο, εδεσμάτων άρχισε γύρω στο 1840 από τη Δούκισσα του Μπέντφορντ.
Οι διάφοροι τύποι τσαγιού ταξινομούνται ανάλογα με τη χώρα προέλευσής του αλλά και σύμφωνα με τη διαδικασία επεξεργασίας του. Έτσι έχουμε το τσάι της Κίνας ή της Κεϋλάνης αλλά και το πράσινο ή το μαύρο τσάι ή τέλος το τσάι ουλόνγκ.

Τα φακελάκια τσαγιού λέγεται ότι τυχαία ανακαλύφτηκαν. Ένας εισαγωγέας από τη Νέα Υόρκη που ονομαζόταν Thomas Sullivan έστειλε δείγματα τσαγιού στους πελάτες του μέσα σε μικρές μεταξένιες σακούλες. Στους πελάτες άρεσε σαφώς αυτή η ευκολία και σύντομα ζητούσαν όλο το τσάι τους να είναι τοποθετημένο σε φακελάκια.
Μετά από 5.000 έτη, η κατανάλωση και η παραγωγή τσαγιού συνεχίζουν να αυξάνονται. Παγκοσμίως, κατά προσέγγιση τρία εκατομμύρια τόνοι τσαγιού συγκομίζονται κάθε έτος.

Περισσότερες πληροφορίες για το τσάι εδώ
http://www.tsai.gr/ Διαβάστε περισσότερα...

ΚΑΦΕΣ


Τουλάχιστον το 1/2 του πλανήτη καταναλώνει σε καθημερινή βάση μεγάλες ποσότητες καφέ, το αγαπημένο αλλά και απαραίτητο πλέον ρόφημα του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού της Γης. Πρόκειται για ένα τροπικό φυτό, του οποίου τόπος καταγωγής θεωρείται η νοτιοδυτική Ασία. Από αυτήν την περιοχή μεταφέρθηκε στη νότια Αραβία στις αρχές του 15ου αιώνα. Η δημοτικότητά του στον αραβικό κόσμο οφείλεται στις τονωτικές του ιδιότητες και στο γεγονός ότι έγινε αναπόσπαστο μέρος των πολύωρων θρησκευτικών καθηκόντων των Αράβων. Στη συνέχεια, μέσω Βενετίας, έγινε γνωστό στην Ευρώπη στα τέλη του 16ου αιώνα και στις αρχές του 17ου. Τα πρώτα φυτά καφέ εμφανίστηκαν και στην Μαύρη ήπειρο και συγκεκριμένα στην Αιθιοπία. Γηγενείς φυλές συνήθιζαν να αναμειγνύουν άνθη καφέ με ζωικό λίπος φτιάχνοντας έναν πολτό. Στη συνέχεια το έπλαθαν σε μικρά μπαλάκια τα οποία κατανάλωναν στις μάχες οι πολεμιστές για να παίρνουν ενέργεια. Στα αρχαία χρόνια πολλοί πίστευαν ότι οι διεγερτικές ιδιότητες του καφέ ήταν αποτέλεσμα θρησκευτικής έκστασης. Το ρόφημα πολύ γρήγορα προσέλαβε υπερφυσικές δυνατότητες συνδέοντας το όνομα του με ιερείς και γιατρούς. Ο καφές έχει εμπνεύσει πληθώρα θρύλων, παραδόσεων και δοξασιών. Δύο από αυτές είναι πράγματι ξεχωριστές στην προσπάθεια τους να ερμηνεύσουν την ανακάλυψη του καφέ. Σύμφωνα με την πρώτη, ένας γιδοβοσκός που παρατήρησε ότι το κοπάδι του γίνεται πολύ ζωηρό κάθε φορά που οι γίδες του μασουλούσαν τους κόκκινους καρπούς από κάτι άγριους θάμνους, αποφάσισε να τους δοκιμάσει και ο ίδιος. Ενθουσιασμένος με τα αναζωογονητικά αποτελέσματα της ανακάλυψής του άρχισε να χορεύει μαζί τις γίδες του. Τον είδε όμως μια παρέα μοναχών που περνούσε και πολύ σύντομα οι ίδιοι οι μοναχοί άρχισαν να βράζουν τους καρπούς και να χρησιμοποιούν το ρόφημα για να μένουν ξύπνιοι στις αγρυπνίες. Η δεύτερη εκδοχή αναφέρει ότι ένας Μουσουλμάνος Δερβίσης που είχε καταδικαστεί από τους εχθρούς του να περιπλανιέται στην έρημο, άκουσε μια ανδρική φωνή από τον ουρανό που τον διέταζε να φαει κόκκους καφέ . Στην αρχή προσπάθησε να τους μουλιάσει στο νερό για να μαλακώσουν αλλά όταν απέτυχε ήπιε το ζουμί. Απέδωσε την διάσωσή του και την ενέργεια που είχε στον Αλλάχ και έφυγε από την έρημο για να διακηρύξει την πίστη του Αλλάχ αλλά και τη μαγική συνταγή σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα μάς το κληροδότησαν οι Τούρκοι και μάλιστα έμελλε να γίνει τρόπος ζωής. Η λέξη "καφές" προέρχεται από τη λέξη "kahve", η οποία προέρχεται από την αραβική "qahwah" ή από την αιθιοπική επαρχία "kaffa", η οποία θεωρείται και περιοχή καταγωγής του.
Βέβαια στο πέρασμα του χρόνου συναντάμε επίσης τις λέξεις καβές, γκαϊβές και καχβές που όλες δηλώνουν το αφέψημα του καφέ. Για την ακρίβεια
ο λεκτικός τύπος γκαϊβές επιζεί στο θέατρο σκιών, ενώ ο Καμπούρογλου διασώζει τον τύπο καβές.
Για την παρασκευή του καφέ οι παλαιότεροι χρησιμοποιούσαν το ρήμα "ψήνω", ενώ σήμερα συνηθίζεται το ρήμα "κάνω" ή "φτιάχνω".

Διαβάστε περισσότερα...

ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ





Διαβάστε περισσότερα...

Τα τεκμήρια των ΙΧ τρομάζουν την αγορά

* Η Εφορία θα αθροίζει τις δαπάνες για αυτοκίνητα, σπίτια, κήπους, σκάφη, πισίνες, ιδιωτικά σχολεία και οικιακές βοηθούς

Το ελάχιστο κόστος συντήρησης και χρήσης των ΙΧ αυτοκινήτων, που αποτελούν μόνο το ένα από τα επτά τεκμήρια διαβίωσης τα οποία πρόκειται να εφαρμόσει η κυβέρνηση με τη μορφή των αντικειμενικών δαπανών διαβίωσης, θα προσδιορίσει το υπουργείο Οικονομικών με τη συνδρομή του Συνδέσμου Εμπόρων Αντιπροσώπων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων. Οι 4.700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να υπολογίζουν ως ετήσια αντικειμενική δαπάνη για τα οχήματα που έχουν στην κατοχή τους ποσό ως 6.030 ευρώ για τα άνω των 4.000 κ.εκ. Πολύ χαμηλότερο είναι το κόστος χρήσης και συντήρησης αυτοκινήτων με κυβισμό ως 2.000 κ.εκ. που φθάνει ετησίως τις 3.446 ευρώ, ενώ στα επίπεδα των 2.200 ευρώ ως 2.650 ευρώ διαμορφώνεται το ετήσιο κόστος για τα οχήματα με κυλινδρισμό κινητήρα από 1.000 ως 1.200 κ.εκ. Οι αντικειμενικές δαπάνες των οχημάτων υπολογίζεται ότι θα αφορούν 13 διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τον κυβισμό.

Η Εφορία θα αθροίζει κατά περίπτωση τις παραπάνω τιμές κόστους με τις υπόλοιπες που θα αφορούν κατά σειράν προτεραιότητας τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες, την απασχόληση οικιακών βοηθών, τα δίδακτρα που καταβάλλονται για τη φοίτηση των παιδιών σε ιδιωτικά σχολεία, το κόστος συντήρησης και χρήσης εξοχικών κατοικιών, και την πρώτη κατοικία πάνω από ένα όριο, προκειμένου να τα συγκρίνει στη συνέχεια με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Στην περίπτωση που θα υπάρχει σημαντική απόκλιση μεταξύ δαπανών και εισοδημάτων (π.χ. πάνω από 30%) θα επιβάλλεται πρόσθετη φορολογία.

Την ίδια μέθοδο θα ακολουθήσει το υπουργείο Οικονομικών και με το κόστος συντήρησης των σκαφών αναψυχής, καθώς και των κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνες). Μεγάλος προβληματισμός επικρατεί όμως για τον τρόπο υπολογισμού των πραγματικών εξόδων συντήρησης των κατοικιών. Η πρόταση που κυριαρχεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών είναι να καλείται ο ίδιος ο φορολογούμενος και να συμπληρώνει ειδικό έντυπο με τις ετήσιες δαπάνες συντήρησης των ακινήτων του. Στις δαπάνες αυτές θα περιλαμβάνονται όλοι οι λογαριασμοί που αφορούν το ακίνητο, δηλαδή φως, νερό, τηλέφωνο, τα έξοδα συντήρησης (βάψιμο, επισκευές) κ.ά. Το σύνολο των πραγματικών εξόδων θα συγκρίνεται με αντικειμενικές δαπάνες, τις οποίες όμως το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει βρει ακόμη τρόπο να προσδιορίσει.

πηγή Βήμα

Διαβάστε περισσότερα...

14 Σεπ 2008

 

Οι καιροί έχουν αλλάξει. Η γυναίκα έχει πάρει φανερά πλέον το πάνω χέρι στις σχέσεις των δύο φύλων. Απαιτεί φροντίδα, υπακοή, αφοσίωση αλλά και πρώτο λόγο στις αποφάσεις. Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που ζητάει και την υπογραφή ειδικού συμφωνητικού για να προχωρήσει σε περαιτέρω δεσμεύσεις...

Το κάτωθι συμφωνητικό το προμηθευτήκαμε από δικηγορικό γραφείο και το έχει συντάξει δικηγόρος γένους θηλυκού αλλά συμπεριφοράς αρσενικού!

Άντρες φυλαχτείτε...!

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

Σήμερον, την....... και ώρα ..... οι ................. και ................. που στο εξής θα αποκαλούνται «Αφέντρα» και «Άνδρας», συμφωνούν και αποδέχονται τους κάτωθι όρους, προκειμένου να προχωρήσουν ομαλά, στην τελετή του αρραβώνα τους.

Με το παρόν συμφωνείται ρητά ότι σε όλες τις περιπτώσεις οι κάτωθι όροι θα τηρούνται απαρεγκλίτως, από τα συμβαλλόμενα μέρη, και οποιαδήποτε 
παρέκκλιση θα δίνει αυτομάτως το ηθικό και πρακτικό δικαίωμα στην 
«Αφέντρα» να διαλύσει τον αρραβώνα της.

Aρθρον 1ο
Το σπίτι διοικείται από την «Αφέντρα». Ο «Άνδρας» οφείλει να εφαρμόζει και να υποστηρίζει τις αποφάσεις, άνευ οιασδήποτε αντιρρήσεως και θέσεως αυτού.

Aρθρον 2ο
Οποιουδήποτε αιτήματος του «Άνδρα» θα προηγείται έγγραφο request (θα εφοδιαστεί με έντυπα request ανάλογα των περιπτώσεων). Η «Αφέντρα»  οφείλει να απαντά εντός τριών (3) μηνών το πολύ).

Aρθρον 3ο
Η γκρίνια α π α γ ο ρ ε ύ ε τ α ι. Ο «Άνδρας» οφείλει, τουλάχιστον όσες ώρες βρίσκεται στο οπτικό πεδίο της«Αφέντρας», να είναι γλυκός, χαμογελαστός και πρόσχαρος, πειθαρχώντας σε κάθε της απόφαση.

Aρθρον 4ο
Ο«Ανδρας» οφείλει να κρατάει το νοικοκυριό σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο του, ακόμα και σε βάρος της αναπαύσεώς του - και με τα μέσα που του παραχωρεί η «Αφέντρα» - 
προκειμένου να προσφέρει περιβάλλον καθαρό και όμορφο στην «Αφέντρα».

Aρθρον 5ο
Οφείλει επίσης να προσφέρει φαγητό ημέρας στην «Αφέντρα», σύμφωνα με τις οδηγίες και απαιτήσεις αυτής.

Aρθρον 6ο
Ο «Άνδρας» οφείλει να παραδίδει στην «Αφέντρα» όλα τα χρήματα που βγάζει από τη δουλειά του, έχει δε το δικαίωμα να προτείνει άπαξ του τρόπου 
επένδυσης.

Η «Αφέντρα» αποφασίζει σε διάστημα τριών (3) μηνών από την κοινοποίηση του αιτήματος του «Άνδρα».

Α π α γ ο ρ ε ύ ε τ α ι ρητά και κατηγορηματικά στον «Άνδρα» να κρίνει και κυρίως να επικρίνει τις επιλογές της «Αφέντρας».

Aρθρον 7ο
Χειροδικία προς συμμόρφωση του «Άνδρα» επιτρέπεται μόνον σε ειδικές περιπτώσεις και αφού γίνει προσπάθεια, από την «Αφέντρα», για χειραγώγηση με λεκτικό τρόπο. Οι ειδικές περιπτώσεις θα κρίνονται και θα αξιολογούνται πάντα κατά την κρίση της «Αφέντρας».

Aρθρον 8ο
Η «Αφέντρα» έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να διατηρήσει ποικιλία στην ερωτική της ζωή συνευρισκόμενη κατά την απόλυτο κρίση αυτής, οποτεδήποτε, οπουδήποτε και με οποιονδήποτε ερωτικό σύντροφο επιλέξει κατά προτίμηση.

Aρθρον 9ο
Ο «Aνδρας» οφείλει να είναι μ ο ν ο γ α μ ι κ ό ς εκπληρώνοντας όλες τις ερωτικές επιθυμίες της «Αφέντρας» ακόμα και αν αυτές ξεπερνάν τα όρια του βίτσιου, δείχνοντας προθυμία και ευχαρίστηση.

Aρθρον 10ο
Απαγορεύεται ρητά τόσο η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων όσο και η ακρόαση μουσικών ακουσμάτων μη εγκεκριμένων από την «Αφέντρα».

Aρθρον 11ο
Η «Αφέντρα» διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να συμπληρώσει μ ο ν ο μ ε ρ ώ ς το παρόν συμφωνητικό, οποιαδήποτε στιγμή θεωρηθεί απαραίτητο από αυτήν.

Aρθρον 12ο
Η απόλυτη παραδοχή όλων των ως άνω όρων και από τους δύο 
συμβαλλομένους, αποτελεί αυτονόητη προϋπόθεση για την συνέχιση της διαδικασίας αρραβωνιάσματός των.

Πηγή: ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ

 

Διαβάστε περισσότερα...


Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες αναζητούμε το καλό φαγητό και τη συντροφιά των φίλων, ενώ παραπέμπουμε στο χειμώνα τις «εν οίκω» μαγειρικές μας επιδόσεις. Xωρίς υπερβολή, υπάρχουν άπειρα μέρη όπου μπορούμε να φάμε, προκειμένου να γλιτώσουμε από τον μπελά και τη σκοτούρα τού «τι να μαγειρέψουμε» καλοκαιριάτικα. Eυτυχώς, όμως, δεν είναι άπειροι οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να μας ξεγελάσουν στα διάφορα μαγαζιά και να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη και την παρατηρητικότητά μας ως καταναλωτών, με σκοπό φυσικά το κέρδος. Tο «φαγητό έξω» ενδέχεται να κρύβει κινδύνους, που καλό είναι να τους γνωρίζουμε.

Όχι φυσικά για να γίνουμε καχύποπτοι και να χάσουμε τη χαρά και την ανεμελιά του καλοκαιριού, αλλά για να διατηρήσουν οι καλοκαιρινές μας αναμνήσεις τη γλυκιά τους γεύση και να μη μας βγουν... ξινές.

O KINΔYNOΣ THΣ ΠOIKIΛIAΣ

O κατάλογος βρίθει εδεσμάτων και εμείς, προκειμένου να γευτούμε όσο το δυνατόν περισσότερα δείγματα της τέχνης του σεφ, παραγγέλνουμε ποικιλίες, που συνήθως τιτλοφορούνται τόσο ποικιλοτρόπως όσο και δελεαστικά. Άλλοτε ως «ελληνικά πιάτα», άλλοτε ως «πανδαισία» κλπ.
H παγίδα: H ποικιλία που έρχεται μπορεί ναι μεν να περιλαμβάνει γευστικά
δείγματα, αλλά όχι τα αναμενόμενα: Συνήθως έχει ντολμαδάκια κονσέρβας, σαλάτες από το σούπερ μάρκετ -όπως ρώσικη, ταραμοσαλάτα, μελιτζανοσαλάτα-, αλλαντικά -σαλαμάκι, ζαμπονάκι- και υπολείμματα φαγητών, συνήθως γίγαντες, σουτζουκάκια, κεφτεδάκια, άντε και καμιά πατάτα ή κάποιο τυροπιτάκι.
Tο αποτέλεσμα: Πληρώνουμε «βαπορίσια» αυτά που θα τρώγαμε αν κάναμε πικ νικ στην εξοχή με κονσέρβες και με τα απομεινάρια του ψυγείου μας.

O,TI ΠPOTEINEI O ΣEPBITOPOΣ;

Eνώ προβληματιζόμαστε για το τι να διαλέξουμε, αντιμετωπίζουμε με αφέλεια το θέμα και ζητάμε από το γκαρσόν να μας προτείνει. Eμπιστευόμαστε λοιπόν τις προτάσεις του καταστήματος και βγαίνουμε από το δίλημμα της επιλογής.
H παγίδα: Tο γκαρσόν ενδέχεται να είναι δασκαλεμένο από τον επιχειρηματία να προτείνει και να ξεφορτωθεί όχι βέβαια τα πιο φρέσκα, αλλά τα μπαγιάτικα και πολυκαιρίτικα στο ψυγείο του καταστήματος παρασκευάσματα. Aν λοιπόν στη συνέχεια ταλαιπωρηθούμε από ερυγές και γαστρικό φόρτο, θα είναι γιατί εμπιστευτήκαμε το γκαρσόν, ένα συνάνθρωπό μας δηλαδή, κατά την άσκηση των καθηκόντων του.

Tι θλιβερή διαπίστωση!

TPAΓANO ΨΩMAKI;

Ως Έλληνες έχουμε μεγάλη αδυναμία στο ψωμί, το οποίο -προκειμένου να μας περιποιηθούν- μας το σερβίρουν ψητό, φρυγανισμένο και ενίοτε τηγανητό.
H παγίδα: Tο τηγανητό ή ψητό ψωμί υπάρχει ενδεχόμενο να έχει αγγίξει τα ακρότατα όρια μπαγιατέματος, δεν αποκλείεται δε να έχει αρχίσει να
μουχλιάζει (ευρωτίαση) κιόλας. Eίναι αδύνατον να σερβιριστεί ως έχει, γι΄ αυτό και «καμουφλάρεται» με λίγο τηγάνισμα ή ψήσιμο.
Tο αποτέλεσμα: Διαπιστώνουμε ότι το φρέσκο, μαλακό ψωμάκι είναι πολυτέλεια. Kαι μια και δεν μπορούμε αντ΄ αυτού να παραγγείλουμε
παντεσπάνι, ανεχόμαστε τη λαδίλα του τηγανισμένου ψωμιού και τη γεύση ή το άρωμα ψαριού ή κρέατος που φέρει το ψωμί, το οποίο ψήθηκε στην ίδια σχάρα όπου ψήνονται τόσο τα κρέατα όσο και τα ψάρια.

TA KATEΨYΓMENA ΠOY ΓINONTAI ΦPEΣKA

Eνώ παρατηρούμε τα ψαρικά της βιτρίνας, το μάτι μας προσηλώνεται στις γαρίδες τύπου γίγας.Mας διαβεβαιώνουν ότι είναι φρεσκότατες και δηλωτικό της ζωντάνιας τους είναι φυσικά το χαρακτηριστικό πορτοκαλοκόκκινο χρώμα τους. Δεν θέλει και πολλή σκέψη λοιπόν για να κάνουμε την παραγγελία.
H παγίδα: Oι ολοζώντανες γαρίδες της βιτρίνας ενδέχεται να είναι και κατεψυγμένες. Mα το χρώμα;
Tο χαρακτηριστικό πορτοκαλοκόκκινο χρώμα των καρκινοειδών (αστακοί,
γαρίδες, καραβίδες) είναι ένα καροτινοειδές που λέγεται ασταζανθίνη. Όταν η ασταζανθίνη συζευχθεί με πρωτεΐνη, πράγμα το οποίο γίνεται κατά την κατάψυξη του προϊόντος, αλλάζει και γίνεται γκριζόμαυρη. Oι κατεψυγμένες γαρίδες λοιπόν είναι περισσότερο γκρι, παρά πορτοκαλί. Eπειδή αυτό είναι αναγνωριστικό, έχει βρεθεί και το αντίδοτο. Zεματάνε για δευτερόλεπτα τις κατεψυγμένες γαρίδες σε καυτό νερό με ξίδι και το γκρι γίνεται πάλι πορτοκαλί.
Tο αποτέλεσμα: Πληρώσαμε τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες!

ΠPOΣOXH ΣTIΣ ΣAΛATEΣ

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι φυτικές ίνες κάνουν καλό στον οργανισμό. Όταν λοιπόν έχουμε τη δυνατότητα να παραγγείλουμε σαλάτα μαρούλι ή λάχανο, το κάνουμε αμέσως, σνομπάροντας εμφανώς την ντομάτα.
H παγίδα: Tα φυλλώδη λαχανικά είναι πλουσιότερα σε φυτικές ίνες από τα υπόλοιπα, θέλουν όμως σχολαστικό πλύσιμο πριν σερβιριστούν. O σχηματισμός τους είναι τέτοιος που κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής τους ανάμεσα στα φύλλα τους εγκλωβίζεται μεγάλο μικροβιακό φορτίο. Tο πλύσιμο των λαχανικών αυτών φύλλο-φύλλο, όπως επιβάλλεται, είναι πολύ χρονοβόρα και ασύμφορη διαδικασία για τα εστιατόρια. Eίναι ευκολότερο να πλυθούν οι ντομάτες, παρά τα μαρούλια και τα λάχανα.
Tο αποτέλεσμα: Mε τις πράσινες νωπές σαλάτες, εκτός από πολλές φυτικές ίνες, παίρνουμε και μια γερή δόση μικροοργανισμών, ζωυφίων και φυτοφαρμάκων.

Oι διαρροϊκές κενώσεις και ο τυμπανισμός που μπορεί να ακολουθήσουν το γεύμα δεν αποκλείεται λοιπόν να είναι... σαλατικής προέλευσης.

ΦETA ή TYPI ΔANIAΣ;

Xωριάτικη χωρίς φέτα είναι σαν ομελέτα χωρίς αυγά. H φέτα για τον Έλληνα είναι ανάγκη και όχι επιθυμία. Eίναι, θα λέγαμε, το εθνικό μας προϊόν, γι΄ αυτό και φροντίσαμε να το κατοχυρώσουμε με την ονομασία προέλευσης. Δεν γίνεται λοιπόν φαγοπότι χωρίς φέτα, την οποία συνή-θως την παραγγέλνουμε πρώτη και χωρίς πολλή σκέψη.
H παγίδα: H φέτα μπορεί να αντικατασταθεί από άσπρο τυρί Δανίας. Συμφέρει και παραπλανεί. Δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή η διαφορά. H αναγνώρισή της δυσχεραίνεται όταν το τυρί σερβίρεται με λάδι και ρίγανη ή όταν αποτελεί συστατικό μέρος της χωριάτικης σαλάτας.
Tο αποτέλεσμα: Για λίγες δραχμές παραπάνω κέρδος ανά μερίδα, συντελείται διπλό αδίκημα: Προτιμάται ένα ξένο προϊόν έναντι του καθαρά ελληνικού και υποτιμάται το γευστικό κριτήριο του καταναλωτή.

Tο αδίκημα αυτό χρήζει αγορανομικής παρέμβασης.

ΨAPIA ΓIA TH BITPINA

Tα ψάρια στη βιτρίνα καμαρώνουν ανάμεσα σε φέτες λεμονιού, φύλλα μαρουλιού, ντομάτες και ραπανάκια. Eίναι όντως φρεσκότατα, φαίνονται από τα γυαλιστερά τους μάτια, τα κόκκινα βράγχια, τις σηκωμένες ουρές.
O αρχηγός του τραπεζιού διαλέγει τα καλύτερα για την παρέα του και δίνει την παραγγελία να ψηθούν πάραυτα στη σχάρα. O μαγαζάτορας τα βγάζει από το ψυγείο και τα πάει στην κουζίνα για ψήσιμο.
H παγίδα: Mέσα στην κουζίνα τα ψάρια ενδέχεται να αντικατασταθούν από άλλα μπαγιάτικα. Ψήνονται και σερβίρονται. Tα φρέσκα παραμένουν στο ψυγείο της κουζίνας, μέχρι να φύγει αυτή η παρέα και να ξαναπάρουν πάλι τη θέση τους στη βιτρίνα του καταστήματος, περιμένοντας την επόμενη παρέα.
Tο αποτέλεσμα: Aυτός που έκανε την παραγγελία δεν πιστεύει στα μάτια του. Aρχίζει να αμφιβάλλει, αλλά σε ποιον να το πει και ποιος να τον πιστέψει. Tα ψάρια ήταν αλλιώς. Για δες τι κάνει το ψήσιμο! Tα ψάρια που σερβίρονται, αν είναι αλλοιωμένα από βακτήρια που αντέχουν ακόμη και στις χαμηλές θερμοκρασίες συντήρησης των ψαριών (-3 βαθμούς), σίγουρα θα μας προκαλέσουν γαστρεντερικά προβλήματα.

TO KOΛΠO ME TIΣ KPOKETEΣ

Mεζεδάκια όπως οι κροκέτες κάθε είδους -ψαριού, τυριού, πατάτας, κοτόπουλου, αλλαντικών κλπ.- βρίσκονται τώρα στο ζενίθ της κατανάλωσής τους, μιας και συνοδεύουν υπέροχα την μπίρα, το κρασί ή το ουζάκι μας.
H παγίδα: Oι κροκέτες γίνονται από μικρά κομμάτια τρόφιμου (τρίμματα τυριού, κοτόπουλου κ.ά.), που κανένας δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ότι δεν προέρχονται από τα απομεινάρια των πιάτων.
Tο αποτέλεσμα: Kαλή η ανακύκλωση, δεν λέμε, αλλά όχι κι έτσι. Προκειμένου να μην πετάξουμε τίποτα, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να μοιραζόμαστε το φαγητό των άλλων. Έλεος! O πλανήτης κινδυνεύει, οι πηγές των τροφίμων γίνονται ολοένα και μη ανανεώσιμες κι εμείς μοιραζόμαστε το ίδιο φαγητό με διαφορετική μορφή, όχι βέβαια γιατί αποκτήσαμε οικολογική συνείδηση, αλλά γιατί μας εμπαίζουν.

ANOΣTEΣ ΠATATEΣ

Tι σύμπτωση! Στο ίδιο τραπέζι είναι όλοι πατατοφάγοι. O ένας λοιπόν παραγγέλνει κοτόπουλο φούρνου με πατάτες, ο άλλος ψάρι γιαχνί με πατάτες, ο άλλος αρνάκι με πατάτες κ.ο.κ.
H παγίδα: Όταν έρθουν τα πιάτα, εκείνο που διαφοροποιείται είναι το κρέας, το ψάρι και το κοτόπουλο. Oι πατάτες είναι ίδιες και απαράλλαχτες. Σαν να
πάλεψαν πολύ να διατηρήσουν την... αυτονομία τους στο μαγείρεμα, και τελικ ά το πέτυχαν. Kαι πώς να μην το πετύχουν δηλαδή, αφού συνήθως ό,τι συνοδεύει τα ζωικά τρόφιμα ψήνεται μόνο του σε ξεχωριστό σκεύος και στη συνέχεια απλώς συμπληρώνει το πιάτο;
Tο αποτέλεσμα: Γευστική ισοπέδωση! Kαι δυστυχώς αυτό δεν γίνεται μόνο με τις πατάτες. Tην ίδια τύχη έχουν όλα τα αμυλώδη -μακαρόνια, ρύζι, κριθαράκι- και όχι μόνον. Kαι με τα λαχανικά το ίδιο έχουμε. Tο κοκκινιστό κοτόπουλο με κολοκυθάκια συνοδεύεται με κάτασπρα λεμονάτα κολοκυθάκια, που τυχαίνει να είναι ακριβώς τα ίδια με τα κολοκυθάκια που συνοδεύουν και τα τηγανητά σουτζουκάκια. Eίναι αυτό που λένε «πάει με όλα»!

O NOΘEYMENOΣ KIMAΣ

Tα μπιφτέκια, τα κεφτεδάκια, τα σουτζουκάκια και όλα τα κιμαδοειδή είναι
ιδιαίτερα αγαπητά σε όσους βαριούνται να μασήσουν. Eντάσσονται στα εύληπτα μεν, πλην δύσπεπτα φαγητά. Aρέσουν όμως, γιατί είναι ιδιαίτερα πικάντικα, γι’ αυτό τα συναντά κανείς πάντοτε στο μενού των εστιατορίων.
H παγίδα: Tα κιμαδοειδή επιδέχονται νοθεία. O κιμάς αντικαθίσταται από κιμά σόγιας, ο οποίος αναμειγνύεται με κρεμμύδια, σκόρδα, μυρωδικά, μπαχαρικά, ψωμί και αλεύρι. Όσο περισσότερες οι προσμείξεις, τόσο μεγαλύτερο το κέρδος.
Tο αποτέλεσμα: Tρώει κανείς κάτι που ίσως να μην ήθελε να φάει ή να μην έκανε, για λόγους υγείας, να το φάει. Για παράδειγμα, όταν κάνει κανείς πρωτεϊνική δίαιτα και παραγγείλει μπιφτέκια, παίρνει μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων εν αγνοία του. Tα μπαχαρικά επίσης μπορούν να καλύψουν άνετα τις οποιεσδήποτε αλλοιώσεις του κρέατος, ενώ οι διάφορες άλλες προσμείξεις μειώνουν ουσιαστικά το κόστος παρασκευής.


Διαβάστε περισσότερα...
Γ


Το υποψιαζόσασταν; Τώρα υπάρχει και η επιστημονική απόδειξη:
Ναι, είμαστε διαφορετικοί - Γι' αυτό αλληλοσυμπληρωνόμαστε...
 
Αυτή:
>Πιο ευπαθής σε χρόνιους πονοκεφάλους.
>133 γονίδια περισσότερα σε κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.
>Μεγαλύτερη ευκολία στο να ανακαλεί παιδικές 
μνήμες.
>Δύο φορές πιθανότερα να πάθει  Αλτζχάιμερ.
>Χαμογελάει συχνότερα.
>Κάνει λιγότερα λάθη στην ομιλία της.
>Πιο ευάλωτη σε καρδιακές αρρυθμίες.
>Μισή φορά λιγότερη πιθανότητα να θεωρήσει σέξι τον γυμνό σύντροφό της.
>23% του βάρους της είναι μύες.
>2, 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να διαπρέψει στην ψυχανάλυση.
>Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να γίνει χορτοφάγος.
>Εννέα φορές πιο επιρρεπής σε διατροφικές διαταραχές.
>Τρεις φορές πιθανότερο να χρειαστεί ψυχοφάρμακα.
>72% πιθανότητες να πάθει καρκίνο των πνευμόνων εξαιτίας του τσιγάρου.
>Μισή φορά λιγότερο πιθανό να διατηρήσει τον ίδιο σεξουαλικό σύντροφο.
>Η σεξουαλικότητά της επηρεάζεται περισσότερο από τις κοινωνικές συνθήκες.
>Χρειάζεται τον διπλάσιο χρόνο για να κάνει καύσεις.
>Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει αρθριτικά.
>Είναι δύο χρόνια μπροστά από τους άνδρες σε ωριμότητα κατά την εφηβεία.
>Υποβάλλει 70% περισσότερες αιτήσεις για διαζύγιο.
>Γυμνάζεται σπανιότερα.
>Μία στις δώδεκα πιθανότητες να συμμετάσχει σε σεξουαλικές συνευρέσεις με παραπάνω από έναν συντρόφους.
>Χρειάζεται τουλάχιστον 12% λίπους για να διατηρήσει τη γονιμότητά της.
 
 
 Αυτός:
>Ο εγκέφαλός του μεγαλώνει ταχύτερα και έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να υποστεί εγκεφαλικές βλάβες.
>3,5 φορές πιο επιρρεπής στο έγκλημα.
>Παράγει δύο φορές περισσότερο σάλιο.
>Έχει σκουρότερο δέρμα αλλά πιο επιρρεπές στις ρυτίδες.
>ταχύτερος στο τρέξιμο.10% ταχύτερος στο τρέξιμο.
>Τρεις φορές πιθανότερο να είναι τραυλός.
>40% του βάρους του αποτελείται από μυς.
>Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να γεννηθεί με διανοητικά προβλήματα.
>Δέκα φορές περισσότερες πιθανότητες να ατροφήσει η αντιληπτική του ικανότητα.
>Ξοδεύει 5%-10% περισσότερη ενέργεια όταν ξεκουράζεται.
>Πέντε φορές πιθανότερο να γίνει αλκοολικός.
>Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να πάθει πάρκινσον.
>3,5 φορές πιο πιθανό να αυνανίζεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
>Δύο φορές πιθανότερο να γίνει χρήστης ναρκωτικών.
>Έξι φορές πιο ικανός να διαχειριστεί μετοχές στο χρηματιστήριο.
>Είναι πιο επιρρεπής στο να "βρέχει" το κρεβάτι του.
>Τρεις φορές πιθανότερο να αγοράσει "ακατάλληλες" ταινίες.
>Το σώμα του χρειάζεται τουλάχιστον 3% λίπος.
>Δεκατρείς φορές καλύτερος στους μαθηματικούς υπολογισμούς.
>Κάνει 82% περισσότερες προτάσεις γάμου απ' ότι μία γυναίκα.
>Πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να έχει πάνω από 20 σεξουαλικούς συντρόφους.
>Τέσσερις φορές πιο πιθανό να κάνει απόπειρα αυτοκτονίας.
>Εκατό φορές περισσότερες πιθανότητες να γίνει πρωταθλητής στο σκάκι.

πηγή:Psychology Today

Διαβάστε περισσότερα...

Του Χρήστου Σ. Μουμτζίδη

Πανελλήνια έρευνα σε παντρεμένους, έδειξε το πόσο ευτυχισμένοι, ήρεμοι και προπαντός συνειδητοποιημένοι είναι οι άντρες που πέρασαν τα σκαλιά της εκκλησίας  και είπαν το περιβόητο «ΔΕΧΟΜΑΙ» στην αντίστοιχη ερώτηση του
ιερέα..

Το δείγμα της μελέτης είναι σίγουρα μικρό (μόλις 3.000.000 Έλληνες) αλλά αντιπροσωπευτικότατο.

Ιδού και η απόδειξη, μέσα από τις απαντήσεις τους..

>Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευτα ίους 18 μήνες. 
Δεν θέλω να την διακόψω.

>Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε «Τι έχει η τηλεόραση»;  Κι εγώ απάντησα «Σκόνη»

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν  δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε. Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα. Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.

>Γιατί οι άντρες πεθαίνουν πριν από τις γυναίκες τους; Επειδή το θέλουν.

>Ένας ζητιάνος πλησίασε μία καλοντυμένη κυρία που έκανε τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της είπε: «Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες». 
Και εκείνη απάντησε: «Χριστέ μου μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ».

>Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία; Να έχετε δύο πεθερές.

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου: 
«Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν 
γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους». 
Απάντηση: «Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες».

>Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος». 
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα.
Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα. «Μπορείς να πάρεις την δική μου».

>Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, 
είναι να τα ξεχάσεις μία φορά.

Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών: 
«Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος» λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια. 
«Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός. Η δικιά μου δυστυχώς ακόμα ζει» του απαντά ο άλλος..

>Οι περισσότεροι άντρες προσδιορίζουν τον 
γάμο ως έναν ακριβό τρόπο για να έχουν πλυμένα και καθαρά ρούχα τζάμπα.

>Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να  δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.

>Κάποιος άντρας δήλωσε: «Δεν είχα 
καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία 
μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά».  

>Εγώ με τη γυναίκα μου έχουμε κάποια μυστικά για να κρατάει ο γάμος.

1. Δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα καλό ρεστοράν, καλό κρασί, καλό φαγητό και καλή παρέα.                
Αυτή πηγαίνει Τρίτες εγώ Παρασκευές.

2. Κοιμόμαστε σε ξεχωριστά κρεβάτια. 
Το δικό της είναι στην Αθήνα και το δικό μου στη Θεσσαλονίκη.

3. Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, 
αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει.

4. Ρώτησα την γυναίκα μου "Που θέλεις να πάμε για την επέτειό μας;" 
"Κάπου που δεν έχω πάει καιρό". 
Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!

5. Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι. 
Αν την αφήσω, ψωνίζει.

6. Έχει ένα ηλεκτρικό μίξερ, ηλεκτρική τοστιέρα και ηλεκτρικό στίφτη.  
Μου  είπε: "Υπάρχουν πολλές συσκευές και δεν έχω μέρος να καθίσω". 
Της  αγόρασα μία ηλεκτρική καρέκλα.

7. Μου είπε ότι το αυτοκίνητο δε πηγαίνει καλά γιατί έχει νερό στο 
καρμπυρατέρ. Τη ρώτησα που είναι το αυτοκίνητο και μου είπε "Στη λίμνη!!"

Που να δούμε και τι λένε οι γυναίκες για τους άντρες τους...


Διαβάστε περισσότερα...

 

Η μπουγάτσα, αγαπημένη γεύση μικρών και μεγάλων, συνοδεύεται από μια ιστορία που δύσκολα θα φανταζόμασταν ότι ξεκινάει από τόσο παλιά.
 
Κι όμως. Οι "πλακούντες" των αρχαίων Ελλήνων αποτελούν μια πρώιμη μορφή μπουγάτσας, καθώς ήταν ένα είδος πίτας με διάφορα γεμίσματα. 
Αντίστοιχα και οι "placentae", όπως ονομάστηκε η συνταγή όταν μεταφέρθηκε στη ρωμαϊκή κουζίνα.
Με την ίδρυση της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οι πλακούντες ριζώνουν στην Κωνσταντινούπολη και παραμένουν ένα προσφιλές έδεσμα, το οποίο παρασκευάζεται από ειδικούς, 
κατέχει ξεχωριστή θέση στα πλούσια τραπέζια, στέλνεται και ως δώρο αλλά και πωλείται στην αγορά από πλανόδιους.
 
Ακόμα και μετά την άλωση η μπουγάτσα εξακολουθεί να διαπρέπει, σύμφωνα με ταξιδιωτική μαρτυρία του 16ου και του 17ου αιώνα. Ο ταξιδευτής Εβλιά Τσελεμπή αναφέρει ότι στην Κωνσταντινούπολη δύο φούρνοι παρασκεύαζαν "μπουγάτσα κουρού", κιγμαλί (με κιμά), πεϊνιρλί (με τυρί) και "σαντέ μπουγάτσα" (πασπαλισμένη με ζάχαρη άχνη).
 
Να λοιπόν που εμφανίζεται πια η λέξη "μπουγάτσα", παραφθορά της οθωμανικής "πογάτσα" που σημαίνει πίτα με γέμιση από κρέμα, περιχυμένη με ζάχαρη άχνη ή με γέμιση τυρί. Αλλά και όπως μας πληροφορούν τα οθωμανικά λεξικά, η λέξη "πογάτσα" αποτελεί παραφθορά της ιταλικής "foccacia" που σημαίνει γλυκιά πίτα.
 
Τα χρόνια περνούν και η μπουγάτσα παραμένει δημοφιλής στην Πόλη αλλά και στη Σμύρνη.
 
Οι πολίτισσες και σμυρνιές νοικοκυρές φτιάχνουν μπουγάτσα και μπουγατσάκια με διάφορα γεμίσματα για το πρωινό και το απογευματινό κολατσιό της οικογένειας και κυρίως των παιδιών πριν και μετά το σχολείο.
Ταυτόχρονα όμως, για να έχουν ένα πρόχειρο σπιτικό κέρασμα να προσφέρουν με το γλυκό του κουταλιού και τον καφέ στον επισκέπτη.
 
Η μπουγάτσα δεν υστερεί σε δημοτικότητα και στη Θεσσαλονίκη, όλα αυτά τα χρόνια. Το 1917 ιδρύεται η Συντεχνία των μπουγατσοποιών Θεσσαλονίκης και δυο χρόνια μετά συγκεντρώνει 51 μέλη, αριθμό διόλου ευκαταφρόνητο.
Μετά το 1922, η διάδοση της μπουγάτσας στον ελλαδικό χώρο επιταχύνεται και η τέχνη της εξελίσσεται.
 
Σήμερα, παρά τη μεγάλη της ιστορική διαδρομή, η μπουγάτσα εξακολουθεί να είναι ένα καθημερινά επιθυμητό έδεσμα με αφοσιωμένους οπαδούς και, όπως φαίνεται, το μέλλον της διαγράφεται τόσο πλούσιο όσο και η γεύση της.
 
πηγή: ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΣ στη Θεσσαλονίκη
Διαβάστε περισσότερα...