' rel='SHORTCUT ICON'/>
Η γνώση της ιστορίας μας είναι το μόνο "όπλο" που έχουμε για τη διαφύλαξη της ταυτότητας μας.

13 Σεπ 2008

«Άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε»
Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να πούμε αυτό που θέλουμε, αυτό που μας ενοχλεί, αυτό που δεν θέλουμε. Υπάρχει άραγε διαφορά μεταξύ της γλώσσας που χρησιμοποιούν οι άνδρες και αυτής των γυναικών; 
Οπότε, ισχύει το  «καλά τα λέμε... μα, τι εννοούμε τελικά πραγματικά;»
(Το κάτωθι λεξικό, που ανακαλύψαμε είναι σίγουρα χιουμοριστικό, μα όχι άσχετο με την πραγματικότητα!)

 

ΕΚΕΙΝΟΣ ΛΕΕΙ:
«Σε άκουσα».
Κι εννοεί:
 «Δεν  έχω  την  παραμικρή  ιδέα  τι  λες, αλλά  ελπίζω ότι  μπορώ  να  υποκριθώ  αρκετά  καλά, ώστε  να  μη
ν περάσεις τις επόμενες  τρεις  ώρες  ουρλιάζοντάς  μου».

«Τι έχεις τώρα;»
Κι εννοεί: «Όχι πάλι, Χριστούλη μου».

«Σίγουρα δεν έχεις τίποτα;»
Κι εννοεί: «Αν δεν έχεις τίποτα, γιατί σέρνεις τα μούτρα σου στο πάτωμα;»
 

«Δεν το βρίσκω»
(π.χ. τα κλειδιά, τα γυαλιά, το τηλεκοντρόλ, οτιδήποτε).
Κι εννοεί: «Τέντωσα τα χέρια μου όσο περισσότερο μπορούσα και δεν έπεσε πάνω τους, άρα δεν έχω την παραμικρή ιδέα που βρισκεται».

 

«Δεν έχω χαθεί, ξέρω ακριβώς που βρισκόμαστε».
Κι εννοεί: «Κανείς δε θα μας ξαναδεί ζωντανούς».

«Μοιραζόμαστε τις δουλειές του σπιτιού».
Κι εννοεί: «Εγώ το κάνω άνω-κάτω κι αυτή το καθαρίζει».

«Δε χρειάζεται να διαβάσω τις οδηγίες χρήσεως».
Κι εννοεί: «Είμαι απόλυτα ικανός να το καταστρέψω μόνος μου, 
χωρίς βοήθεια από κανένα έντυπο».

«Τη χώρισα».
Κι εννοεί: «Με παράτησε».

«Σε βλέπω περισσότερο σαν αδερφή»
Κι εννοεί: «Δε μου αρέσεις».

 

 ΕΚΕΙΝΗ ΛΕΕΙ:

«Απλά δε θέλω αγόρι αυτή την εποχή».
Κι εννοεί: «Απλά δε θέλω εσένα για αγόρι αυτή την εποχή».

«Μ΄ αρέσεις, αλλά...»
Κι εννοεί: «Δε μ΄ αρέσεις».

«Είναι δική σου απόφαση».
Κι εννοεί: «Είναι σαφές ποια είναι η σωστή απόφαση και απορώ γιατί επιμένεις».

 «Κάνε ό,τι νομίζεις»
Κι εννοεί: «Θα το πληρώσεις αργότερα»

«Πρέπει να μιλήσουμε».
Κι εννοεί: «Πρέπει να σου κάνω παράπονα».

«Χρειάζομαι λίγο χώρο»
Κι εννοεί: «Χωρίς εσένα μέσα».

«Πρέπει να μάθεις επιτέλους να επικοινωνείς»
Κι εννοεί: «Πρέπει να μάθεις να συμφωνείς μαζί μου».

«Σε βλέπω σαν αδερφό μου».
Κι εννοεί: «Δεν θα έβγαινα μαζί σου ακόμα κι αν ήσουν ο τελευταίος άνδρας στον πλανήτη».

 «Δε φταις εσύ, εγώ φταίω».
Κι εννοεί: «Εσύ φταις».

«Δεν ξέρω τι θέλω» 
Κι εννοεί: «Ξέρω πάντως πως δε θέλω εσένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: